Стратегії



Маркетингові стратегії


Вибір мови: Українська Російська Польська Англійська
i-Commerce Team

Створення доходу
Маркетингові стратегії
Що далі ?
Маркетингові стратегії
Традиційний маркетинг
Традиційний маркетинг є підходом, який використовується протягом останніх 100 років і на Заході називається "платити і молитися" Компанії витрачають гроші на рекламу (газети, радіо, телебачення, рекламні щити) для своїх товарів або послуг, і моляться, щоб люди побачити це і купили їхні товари або послуги.
Партнерський маркетинг
Другий тип - партнерський маркетинг, який набув популярності недавно, з появою Інтернету та електронної комерції. Тепер компанії можуть рекламувати свою продукцію чи послуги в Інтернеті, і платять тільки тоді, коли вони знають, що їх повідомлення отримане людьми, або коли люди купують їх товар або послугу. Це "оплата за результатами" маркетингу, і це одна з причин, чому доходи від реклами в традиційному маркетингу знижуються щороку, і реклама в Інтернеті зростає щорічно - компанії просто вважають за краще платити за результати.
Інтерактивна комерція
Третій тип - інтерактивна комерція - це саме те, що ми робимо. Це оснований на рекомендаціях маркетинг, який базується на словесній, найбільш ефективній формі реклами. Як і у партнерського маркетингу, тут використовується модель оплати за результатами. Але різниця є у тому, хто отримує гроші. Саме нам платять за поширення інформації та створення роздрібного продажу для цих компаній.